وبلاگ

راهنمای انتخاب و خرید ماگ هیتردار

عاشقان قهوه و چای همیشه میخواهند که نوشیدنی هایشان داغی اصلی خود را داشته باشد و بخار چای و قهوه یا نسکافه که میخورند را حس کنند. همچنین  گرم کردن روی اجاق باعث خراب شدن طعم واقعی نوشیدنی شما میشود و اصالت اصلی خود را از دست میدهد . این نگرانی ها با محصول جدیدی که برای شما معرفی میکنیم برطرف شده است و میتوانید نوشیدنی دلخواه خودتون رو همیشه با دمای دلخواه خودتون نوش جان کنید. فقط کافیست ماگ مخصوص را روی صفحه هیتر (گرمکن)  قرار دهید تا همیشه نوشیدنی مورد  علاقه تان گرم بماند. ما در این مقاله راهنمای جامعی برای انتخاب و خرید ماگ هیتردار به شما ارایه میکنیم.

ماگ هیتردار لاکی - رنگبندی

راهنمای خرید بهترین ماگ حرارتی

تعداد زیادی ماگ هیتردار در بازار وجود دارد که دارای ویژگی های مختلفی مانند وزن، اندازه، ظرفیت گرمایش و موارد دیگر هستند. بنابراین، انتخاب بهترین محصول می تواند دست وپا گیر و چالش برانگیز باشد. بنابراین، برای راهنمایی صحیح شما، برخی از مهم ترین عواملی را که به شما کمک می کند بهترین دستگاه را در اختیار داشته باشید، فهرست کرده ایم. هر آنچه که در مورد خرید ماگ هیتردار نیاز است بدانید در این مقاله آمده است.

ویژگی هایی که انواع ماگ های هیتردار دارند

صفحه گرم کننده (هیتر)

برخی از ماگ های هیتر دار  می‌توانند نوشیدنی  را ظرف دو دقیقه گرم کنند  در حالی که برخی دیگر حدود ده تا پانزده دقیقه طول می‌کشد. زمان مورد نیاز برای گرم شدن نوشیدنی به نوع صفحه گرمایش درون ماگ هیتر دار بستگی دارد. اگر می‌خواهید نوشیدنی‌تان سریع گرم شود، به سراغ محصولی بروید که صفحه گرمایشی قوی دارد و به سرعت می تواند نوشیدنی شما را به دمای دلخواه برساند.

ماگ هیتدار queen - صورتی

محدوده دمای ماگ دارای صفحه گرمکن برقی

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید محدوده دمایی ماگ هیتر دار است. برخی از محصولات دارای دمای ثابت هستند، در حالی که برخی دیگر دارای تنظیمات دمایی مختلف با مقادیر ثابت متعدد مانند 40 ، 60 یا 70 سانتیگراد  هستند. همچنین می‌توانید چند مدل را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد دما را به هر مقداری در یک محدوده خاص، مانند 25 درجه سانتیگراد تا 70 درجه تغییر دهید. انتخاب گرم کن لیوان بر اساس تنظیم دما به انتخاب شخصی شما بستگی دارد. برای مثال، اگر می‌خواهید قهوه یا چای را گرم کنید تا قابل نوشیدن باشد، به سراغ محصولی بروید که تنها یک تنظیم دما دارد. برعکس، اگر ترجیح می دهید هم قهوه گرم و هم قهوه داغ میل کنید، بهتر است به دنبال یک لیوان گرم کن با تنظیمات دمایی متفاوت باشید.

blank

سیم برق متصل به هیتر ماگ

باید ایمنی سیم برق متصل به  صفحه گرم کن لیوان را در خرید ماگ هیتردار در نظر بگیرید. باید دارای گواهینامه های ایمنی مناسب مانند UL و FCC باشد.

در صورت استاندارد بودن سیم برق، خطر برق گرفتگی یا هر گونه اتفاق ناگوار دیگری نخواهید داشت. علاوه بر این، باید بررسی کنید که آیا کابل طولانی است یا خیر. اگر می خواهید لیوان را فقط در یک مکان گرم نگه دارید، یک کابل برق کوتاه خوب خواهد بود. اما اگر دوست دارید محصول را روی میز وسط اتاق نشیمن یا میز مطالعه خود داشته باشید، به دنبال یک لیوان گرم کن با طناب بلندتر باشید.

در ضمن اگر با لپ تاب کار میکنید می توانید یک ماگ هیتردار انتخاب کنید که قابلیت اتصال با USB  به لپ تاب را داشته باشد.

قابل حمل بودن ماگ حرارتی

ماگ هیتر دار نوعی وسیله است که می‌توان آن را به مکان‌های مختلفی مانند دفتر کار ، مسافرت یا هرجای دیگر برد. با این حال، اگر وزن محصول زیاد  باشد، بدیهی است که با حمل آن مشکل خواهید داشت. از آنجایی که این وسایل معمولاً بین 200 گرم تا 1 کیلو  وزن دارند، باید مطمئن شوید که ماگ هیتردار انتخابی شما وزن کمتری دارد. علاوه بر این، اندازه کلی نیز نقش مهمی در تعیین اینکه آیا می توانید محصول را بدون زحمت حمل کنید یا خیر، ایفا می کند.

ماگ حرارتی سرامیکی - ماگ هیتر دار

ویژگی خاموش شدن خودکار ماگ هیتردار

ماگ حرارتی دارای صفحه گرمکن، با استفاده از عنصر گرمایشی که معمولاً در مرکز دستگاه قرار دارد کار می کند. عنصر گرمایش با برق کار می کند و می تواند دمای نوشیدنی شما را در یک سطح ثابت نگه دارد. اکثر ماگ گرمکن ها دارای ویژگی خاموش شدن خودکار هستند که پس از مدت زمان مشخصی دستگاه را خاموش می کند. این یک ویژگی خوب است که از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند.

بعضی از ماگ های هیتردار به این صورت کار میکنند که اگر لیوان را روی صفحه گرمکن قرار دهید شروع به روشن شدن میکنند و هنگامی که ماگ از روی صفحه جدا می شود، هیتر قطع شده و دمای آن متوقف می شود.

blank

یکی دیگر از مزایای استفاده از گرمکن لیوان این است که می تواند به شما کمک کند تمرکز و بهره وری داشته باشید. اگر در یک دفتر کار می کنید، احتمالاً می دانید که چقدر آسان حواس ها پرت می شود. با گرم کن لیوان، می توانید نوشیدنی خود را گرم و در دسترس نگه دارید، که می تواند به شما کمک کند روی کار خود متمرکز بمانید. لازم نیست هر بار که نیاز به پر کردن مجدد دارید میز خود را ترک کنید، که می تواند باعث صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری شما شود.

ماگ های هیتردار برای افرادی که دوست دارند همواره نوشیدنی آنها گرم بماند بسیار مناسب است. اگر از مطالعه، تماشای تلویزیون، نشستن و گپ زدن با دوستان لذت می برید، یک لیوان گرم کن می تواند نوشیدنی شما را گرم نگه دارد و آماده لذت بردن شما باشد. لازم نیست نگران سرد شدن نوشیدنی خود باشید و مجبور شوید آن را دوباره گرم کنید.

در پایان، ماگ هیتردار وسیله ای کوچک اما مفید است که می تواند تفاوت بزرگی در برنامه روزانه شما ایجاد کند. چه یک حرفه ای پرمشغله باشید، چه دانشجو، یا فردی که از استراحت با نوشیدنی گرم لذت می برد، یک ماگ حرارتی می تواند به شما کمک کند در هزینه خود صرفه جویی کنید، متمرکز بمانید و از نوشیدنی خود لذت ببرید. با وجود مدل های بسیار متنوعی که در بازار موجود است، مطمئناً مدلی را پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازها و ترجیحات شما باشد.

در زیر چند نمونه از ماگ های دارای صفحه گرمکن بسیار پرطرفدار با کیفیت قابل قبول برای شما آماده شده است:

1- ماگ هیتردار برند لاکی

ماگ هیتردار برند لاکی یکی از پرطرفدارترین ماگ های هیتردار موجود در بازار ایران است.این ماگ حرارتی دارای کیفیت های مختلف است. حتما در انتخاب این ماگ هیتردار دقت کنید که حباب نداشته باشد، جعبه کادویی بزرگ و کیفیت مناسب را دارا باشد.

2- ماگ حرارتی مدل King و Queen

یکی از بهترین و پرطرفدارترین ماگ حرارتی بدون شک کینگ و کویین است.ماگ حرارتی مدل king و queen در بسته بندی کادویی، با کیفیت و زیبا، مناسب هدیه دادن برای تمام کسانی که می شناسید که نمی توانند بدون قهوه یا نوشیدنی مورد علاقه شون کار کنند. این یک هدیه مناسب برای آقایانی پشت میز نشین است.ماگ گرمایشی یا ماگ هیتر برای پشت میز می‌تواند گزینه خوبی باشد. این دستگاه ها برای تولید گرما از تکنولوژی ماگنتیت استفاده می کنند و به راحتی روی میز یا میزکار قرار می گیرند.

اگر به دنبال پیدا کردن یک ماگ هیتردار مناسب هستید ما فقط نمونه ای از ماگ های حرارتی را برای شما در این مقاله آورده ایم. سعی کردیم یک راهنمایی برای انتخاب و خرید ماگ هیتردار آماده کنیم. اگر دنبال نمونه های بیشتر و متنوع تری هستید میتوانید تمام نمونه ها را مشاهده کنید.ما در تزگیفت تمام ماگ های هیتر دار را از لحاظ سلامت بررسی میکنیم و یک نمونه سالم برای شما ارسال میکنیم تا با خیال راحت از آن استفاده کنید و از نوشیدنی های مورد علاقه خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *