سیاست حریم خصوصی در سایت تزگیفت

تزگیفت با تاکید بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران سایت،برای خرید، ثبت نظر و یا استفاده از محتوای سایت، اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، ایمیل، آدرس، نام و نام خانوادگی و … که برای مقاصد بازاریابی، ارتباط صحیح و رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان استفاده می شود. کد پستی و ایمیل مشتریان و کاربران سایت اجباری نیست.

درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تزگیفت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تزگیفت تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات ثبت شده استفاده می کند.

تزگیفت اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها و بهبود تجربه کاربری شما را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگر (گوگل کروم – فایرفاکس و …) را مطالعه کنید.این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

تزگیفت در پروموشن ها، اطلاع رسانی خدمات و محصولات جدید،برای اعضا و مشتریان پیامک یا ایمیل ارسال میکند. در صورتی که بعد از ارسال ایمیل یا پیامک، متن لغو = 11 ارسال شود، سیستم به صورت خودکار عملیات ارسال ایمیل و اس ام اس را متوقف می کند.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام یا خرید بدون ثبت نام (میهمان) انجام می دهند، اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم؟

اطلاعات شما در دیتابیس تزگیفت به عنوان مشتری سایت ثبت می شود و هر موقع که مشتری وارد پنل خود شود، میتواند تمام سفارشات خود را مشاهده کند.

راه های ارتباطی با تزگیفت:

آدرس فروشگاه حضوری:

آ.شرقی -میانه-خیابان سراسیاب-پلاک ۱۲ – فروشگاه بزرگ تزگیفت

دفتر تهران:

۰۲۱۷۴۳۹۱۷۴۴ ۰۹۱۲۰۶۸۵۶۹۶