وبلاگ

 هدیه قرار اول

هدیه قرار اول

اولین قرار می تواند بسیار استرس زا و حتی هیجان انگیز باشد.اگر به فکر انتخاب هدیه مناسب برای قرار اول هستید و نمیدانید چه هدیه ای بدهید، باید بدانید که انتخاب یک هدیه مناسب برای اولین قرار بسیار سخت است و باید هوشمندانه عمل کنید. در نظر داشته باشید که گاهی باید از دادن هدیه عاشقانه و احساسی در قرار اول پرهیز کنید. تا انتهای این مقاله با ما باشید تا از اشتباهات ناخواسته که ممکن است از خرید اشتباه یک کادو رخ دهد پرهیز نمایید.انتخاب هدیه اگر هوشمندانه و منطقی باشد ، تاثیرات چشمگیری در دوام رابطه خواهد داشت. ما در تزگیفت هدیه های مناسبی برای شما پیشنهاد میکنیم که بدون شک خود شما هم دوست دارید در قرار اول آن ها را دریافت کنید! از گوی موزیکال تا ماگ های سرامیکی زیبا! پس با ما همراه باشید تا بهترین هدیه های مناسب برای قرار اول را معرفی کنیم.

هدیه مناسب برای قرار اول

هدیه جلسه اول آشنایی (دیت اول)

هدیه در جلسه اول آشنایی، یک راه عالی برای شکستن یخ و نشان دادن علاقه خود به “قرار ملاقات” است. این می تواند به ایجاد یک تصور مثبت و تنظیم لحن برای بقیه رابطه کمک کند. یک هدیه متفکرانه و خلاق همچنین می تواند نشان دهد که شما برای آماده شدن برای قرار ملاقات تلاش کرده اید، که همیشه از آن قدردانی می شود!

نکات مهم درهدیه مناسب برای قرار اول

روانشناسی هدیه دادن این موضوع را بررسی میکند که نوع هدیه شما منعکس کننده احساسات شما در مورد طرف مقابلتان است.طبق نظر محققان، هدیه عاشقانه ، رمانتیک و خاص به نوعی شخصیت اهداکننده را منعکس می‌کند و آنها دریافتند که سطح وابستگی هدیه دهنده به طور مثبت با نوع هدیه و میزان شخصی و رمانتیک بودن هدیه‌ای که او می‌دهد در ارتباط است، اما معمولا تاثیر منفی در میزان وابستگی گیرنده، در اوایل رابطه دارد. آنها همچنین تأثیر وابستگی متقابل را تشخیص دادند و مشاهده کردند که انتخاب عاقلانه هدیه در هر مرحله از رابطه باعث پیشرفت و محکم‌تر شدن رابطه می‌شود.پس اگر به فکر ادامه رابطه با فرد مورد نظر هستید، پس انتخاب آگاهانه و عاقلانه کادو برای قرار اول بسیار حائز اهمیت است.گاهی اوقات صحبت در مورد کاری آسان‌تر از انجام آن است؛ زیرا تشخیص دقیق ویژگی‌های شخصیتی افراد دشوار است. اغلب انتخاب هدایایی که با علایق رمانتیک خودمان مطابقت دارند، بسیار آسان‌تر است. این کار بدون شک در اوایل رابطه‌ای که هر دو طرف هنوز همدیگر را به خوبی نمی‌شناسند دشوار است.

هدیه مناسب برای اولین قرار

ملاحظات قبل از انتخاب هدیه برای قرار اول

قبل از انتخاب هدیه، مهم است که چند نکته را در نظر بگیرید. ابتدا به شخصیت و علایق طرف مقابل فکر کنید. این می تواند به شما کمک کند هدیه ای معنادار و متناسب با سلیقه آنها انتخاب کنید. همچنین باید مناسبت و تنظیم تاریخ را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک دسته گل ممکن است برای یک قرار شام مناسب تر از یک هدیه گران قیمت باشد.

در قرار اول شخصیت خودتان را داشته باشید

به هیچ وجه نباید کسی باشید که به شخصیت تان نمی خورد. دلیلی وجود ندارد که حقیقت خود را پنهان کرده و وانمود کنید که شخص دیگری هستید.بهترین و مناسب ترین کاری که می توانید در قرار اول انجام دهید این است که «خودتان باشید». بگذارید دیگران ببینند شما چه کسی هستید، فیلم بازی نکنید، خودتان را معرفی کنید تا بیشتر با شما آشنا شوند. شاد، مهربان و پرانرژی باشید.به شخصیت خود احترام بگذارید و به یاد داشته باشید که هیچ کس در این دنیا کامل نیست و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. به جنبه های مثبت خود فکر کنید و عاشق زندگی و ظاهرتان باشید.

در اولین قرار دیر سر قرار حاضر نشوید

در قرار اول سعی کنید دیر نکنید، زیرا این خاطره تا پایان رابطه باقی می ماند. دیر رسیدن عواقب منفی زیادی دارد، طرف مقابل فکر می کند که شما برای وقت دیگران احترام قائل نیستید و قدر آن را نمی دانید یا ممکن است به اشتباه فکر کند که شما فردی از خود راضی هستید و آسایش شما بیشتر از وعده هایتان مهم است.

توجه داشته باشید که برخی دیر کردن ها باعث سو برداشت های زیادی می شود. پس سعی کنید برنامه خود را طوری تنظیم کنید که 10 دقیقه قبل از زمان تعیین شده در محل مورد نظر حضور داشته باشید.

هدیه مناسب برای قرار اول

برای خرید یک هدیه مناسب برای قرار اول، ابتدا باید به مدت زمان رابطه و بعد از آن به این فکر کنید که چه چیزی هدیه دهید که پیام اشتباه ارسال نکند.اغلب هدایا با علایق رمانتیک خودمان در ارتباط است و باید هدیه ای را انتخاب کنید که عاقلانه باشد.میتوانید از هدیه های کاربردی که شخص مقابلتان میتواند سالها از آن استفاده کند تهیه کنید.طبق تحقیقات انجام شده، بهترین هدیه ها برای قرار اول هدیه های کاربردی هستند.ما لیستی از بهترین هدیه ها را برای قرار اول آماده کردیم که علاوه بر اینکه باعث سوتفاهم نمی شود، تاثیر چشمگیری در تداوم رابطه خواهد داشت.

هدیه های پیشنهادی برای قرار اول

هدیه قرار اول مناسب خانم ها

هدیه پیشنهادی قرار اول برای آقایان

نکاتی در مورد هدیه اولین قرار اول

به عنوان اولین قدم، بسیار مراقب نوع هدیه خود باشید تا بتوانید بهترین و هیجان انگیزترین هدیه را برای قرار اول تهیه کنید.

در مرحله بعد به این نکته توجه داشته باشید که بسیار مهم است که کادویی که خریداری می کنید مطابق با سن، روحیه و سلیقه طرف مقابل باشد. مطمئناً یک خانم جدی، عروسک لهستانی را به عنوان هدیه دوست ندارد و یک دختر جوان، شاد و شیطون، از دریافت یک قاب کاشی با آهنگ های عرفانی خوشحال نمی شود.

دست دادن در قرار اول!؟

دست دادن در قرار اول یکی از نکاتی است که ذهن شما را به آن مشغول کرده است.پاسخ دادن به چند سوال زیر می تواند نتیجه را برای شما مشخص کند.

  • فرهنگ دست دادن : بعد از شیوع بیماری کرونا فرهنگ دست دادن بین مردم کمرنگ تر شد.

  • بعد از دست دادن ممکن است طرف مقابل شما در کافه، اگر وسواس فکری داشته باشد، با عدم تمرکز مواجه شود.

  • ارسال پالس منفی : در برخی روابط که شناخت زیادی از طرف مقابل ندارید، ممکن است با دست دادن یک پیام منفی ارسال کنید. مخصوصا اگر جنس مخالف شما آدم مذهبی باشد.

  • در صورتی که فکر میکنید دست دادن با طرف مقابل بهتر است، حتما به انتهای قرار ملاقات موکول و بعد از ارایه هدیه مناسب.

زمان مناسب برای ارایه هدیه شما بسیار مهم است. بهتر است هدیه را در انتها قرار ملاقات بدهید. از دادن هدیه در طول قرار خودداری کنید، زیرا می تواند حواس پرتی را ایجاد کند و جریان گفتگو را مختل کند.

هدیه قرار اول

در اولین قرار هم صحبت خوبی باشید

اگر فکر می کنید هم صحبت خوبی برای طرف مقابل نیستید و نمی توانید مثلاً یک مکالمه خوب شروع کنید، توصیه می کنیم از قبل به آن فکر کنید و لیستی از موضوعات مختلف تهیه نمایید. به عنوان مثال، از علایق خود در زندگی، خانواده، کار یا مکان هایی که دوست دارید دیدن کنید صحبت کنید.

در زمان معاشرت با فرد مورد علاقه ‌تان در بین حرف ‌هایش از او سؤالات مختلفی بپرسید تا متوجه شود شما هم مشتاق هم صحبتی با او هستید.

همچنین، وقتی خودتان حرف می زنید، او را با پرسش های خود و اظهار نظرش در بحث تان مشارکت دهید. قدرت بیان خوب و ارتباطات اجتماعی مناسب، پیش نیازهای یک ارتباط عاطفی موفق است.

در اولین قرار موبایل خود را در جیب یا کیفتان بگذارید

وقتی برای اولین بار با شخصی که دوستش دارید ملاقات می کنید، تلفن همراه شما نباید در دسترس باشد. پس از قرار ملاقات به تماس های تلفنی و پیامک پاسخ دهید. حواستان باشد که باید در لحظه زندگی کنید و از حضور مردم در کنارتان استفاده کنید.

در قرار اول اطلاعات زیادی در مورد زندگی خودتان بیان نکنید

در حالی که شاید هدف از این آشنایی ها ازدواج باشد یا خیر، در وهله اول لازم نیست چیز زیادی در مورد خودتان بگویید. اگر طلاق گرفته اید یا حتی بچه دارید، باید فوراً این موضوع را مطرح کنید، اما طوری بگویید که فکر نکند می خواهید فوراً خانواده تشکیل دهید و به دنبال فرد مناسب هستید.

نیازی به توضیح جزئیات شکست یا پایان دوستی قبلی شما نیست. در اولین جلسه گفتگوهای ساده و سطحی داشته باشید و موضوعات مهم و حیاتی را برای جلسات آینده نگه دارید.

در قرار اول ارتباط چشمی برقرار کنید

زبان بدن بسیار مهم است؛ زیرا به شما نشان می دهد که آیا علاقه مند به ادامه رابطه هستید یا خیر. سعی کنید در مکالمه ارتباط چشمی برقرار کنید این باعث موفقیت بیشتر گفتگو می شود.

اگر دست به سینه بنشینید، پاهای خود را زیاد تکان دهید، به اطراف نگاه کنید و بی توجه به طرف مقابل باشید، به این معنی است که اصلاً خوشحال نیستید و می خواهید این هم صحبتی سریع به پایان برسد.

توصیه به خانم ها در قرار اول

  • آرایش غلیظ نکنید و لباس هایی که مناسب کافه و رستوران نیست نپوشید.
  • شیک و ساده باشید تا احساس راحتی کنید و هیچ‌کس از لباس شما غافلگیر نشود.
  • در صورتی که آقا برای شما در را باز کرد از او تشکر کنید.
  • تازه کردن رژ لب بعد از غذا اشکالی ندارد، اما از سایر لوازم آرایشی استفاده نکنید.

توصیه به آقایان در قرار اول

    • خانم را تا درب منزلش همراهی کنید و منتظر بمانید تا وارد خانه شود سپس محل را ترک کنید.
    • همیشه سعی کنید در را برای خانم ها باز کنید و بگذارید اول وارد شوند.
    • برای شام یا بلیط سینما هزینه را خودتان پرداخت کنید. اگر خانم قبول نکرد و خواست سهمش را بدهد زیاد اصرار نکنید.

نکات آخر و مهم برای اولین قرار

اگر احساس استرس و اضطراب می کنید این امر بسیار طبیعی است، اما ایجاد یک تأثیر خوب در اولین قرار برای ایجاد رابطه با دیگران بسیار مهم است .اولین ملاقات با شخصی که ممکن است شریک آینده شما  باشد بسیار حساس است. در این جلسه، دو طرف باید یکدیگر را دائماً تحت بررسی قرار دهند تا مشخص شود که آیا آنها با یکدیگر سازگار هستند یا خیر. طرف مقابل شما، به همان اندازه که شما به نشانه های کلامی و غیرکلامی توجه می کنید توجه دارد و شما زیر ذره بین هستید.

اولین جلسه بهترین زمان برای شناخت بیشتر طرف مقابل است و اینکه آیا تمایلی برای ملاقات مجدد وجود دارد یا خیر. اما چگونه در اولین قرار ملاقات با شریک آینده خود رفتار کنید؟

اگر هنوز مجرد هستید و دوست دارید برای اولین بار با خانم مورد علاقه خود ملاقات کنید، ما به شما کمک می کنیم بهترین باشید. شما باید در انتخاب هدیه قرار اول طبق اصول و قواعد خاصی رفتار کنید.

ما در تزگیفت به شما کمک میکنیم بهترین هدیه برای اولین قرار برای دختر و پسر را هوشمندانه انتخاب کنید.هدیه مناسب برای اولین قرار میتواند ادامه رابطه را تضمین کند.

دیدگاهی در مورد “ هدیه قرار اول

  1. محمدرضا گفت:

    درود بر شما. ممنون از مطالب خوبتون. واقعا مفید بود
    من فکر میکردم هدیه گران قیمت برای قرار اول مناسب باشه بعد از خوندن این مطلب متوجه شدم که واقعا هدیه گرون خوب نیست

    1. مدیریت گفت:

      سلام
      خوشحالیم از اینکه مطلب براتون مفید بود.

  2. پینادو گفت:

    قراره راهنمایی کنی یا میخوای فقط جنساتو بفروشی

    1. رضا گفت:

      بنظر من که به موضوعات درستی اشاره کرده
      درسته که محصول هم معرفی کرده ولی واقعا از حق نگذریم به موضوعات خوبی اشاره کرده

      1. مدیریت گفت:

        درود بر شما
        ممنون که نظرتون
        واقعا خود ما فکر میکنیم این یک مقاله جامع در مورد قرار اول است. ولی باز با این حال حاضریم انتقادات را بشنویم و در مقاله اعمال کنیم.

    2. مدیریت گفت:

      درود بر شما و ممنون که نظرتون رو در مورد این مقاله فرمودید. بدون شک نظر شما برای هر چه بهتر شدن ما کمک میکنه.
      این مقاله حاصل ترجمه بیش از 20 مقاله از فرهنگ های مختلف است که تجمیع مطالب بر اساس فرهنگ ایرانی، برای هدیه قرار اول و آداب قرار اول، تحت عنوان “هدیه مناسب برای قرار اول” در سایت تزگیفت قرار گرفته است.
      ما در این مقاله به موضوعات زیر پرداختیم:
      نکاتی که باید در قرار اول رعایت کرد
      توصیه به آقایان در قرار اول
      توصیه به خانم ها در قرار اول
      آداب نشستن
      چگونه صحبت کردن با طرف مقابل
      زمان مناسب برای ارایه کادو در قرار اول
      دست دادن در قرار اول
      در مورد ارتباط چشمی و ….
      و معرفی چند نمونه از محصولاتی که واقعا در قرار اول، ذهنیت طرف مقابل رو خراب نمیکند، شک و شبهه ای ایجاد نمیکند، یک سری هدیه های نوستالژیک و ماندگار.
      اگر شما پیشنهادی دارید ما با کمال میل بررسی میکنیم

      1. رضا گفت:

        ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *