وبلاگ

تراول ماگ یا ماگ سفری چیست  و چه کاربردهایی دارد؟

ماگ سفری یا تراول ماگ که برای مصرف نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای و هات چاکلت در هنگام سفر استفاده می شود. تراول ماگ بیشتر در هنگام سفر با ماشین استفاده می‌شود. با این حال، آنها همچنین می‌توانند برای حمل نوشیدنی در اتوبوس، قطار و حتی پیاده روی در پارک ها استفاده شوند. اگرچه افراد از ماگ‌های سفری اغلب در وسایل نقلیه استفاده می‌کنند، اما این نوع ماگ‌ها در پارک‌ها، رویدادهای ورزشی، جلسات، مراکز خرید و مکان‌های مشابه نیز به کار می روند.آیا ماگ به عنوان یک هدیه میتواند گزینه مناسبی باشد؟

تراول ماگ استارباکس
تراول ماگ استارباکس

تراول ماگ استیل

ماگ‌های سفری معمولا دارای یک درپوش ضد نشت هستند. کاربرد درپوش تراول ماگ، جلوگیری از ریختن مایعات در اتومبیل از روی دست اندازها یا هنگام دویدن و پرش است. همچنین طراحی ضد نشت برای حفظ گرما در داخل لیوان مفید است. بسیاری از آنها مکانیسم‌هایی دارند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا جرعه‌ای سریع از نوشیدنی خود بنوشد و با تلاش بسیار کم درب آن را ببندد. به این نوع درپوش “درب ضد نشت” می گویند.بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که هنگام انتخاب یک ماگ سفری، از لیوان‌هایی که درپوش ضعیف و غیر استاندارد دارند، خودداری کنید. این درپوش‌ها در نامناسب‌ترین زمان‌ها به راحتی باز می‌شوند و گاهی نیز باعث سوختگی‌های دردناک می‌شوند. حتی اگر کاربران موفق به فرار از سوختگی شوند، نوشیدنی بر روی لباسشان خواهد ریخت و لباس های آنها لک میشود. درپوش‌های پیچ‌دار جایگزین بسیار مطمئن‌تری هستند.

ویژگی های یک تراول ماگ مناسب

برای انتخاب یک تراول ماگ مناسب باید به موارد مهمی دقت کرد که علاوه بر ضامن سلامتی شما،بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید. آزمایشات زیادی در مورد نگهداری تراول ماگ انجام شده است.ما کاملترین نتیجه را در شرایط عادی استفاده از ماگ سفری برای شما آماده کرده ایم تا یک مرجع کامل برای خرید تراول ماگ باشد.اگر به دنبال خرید و انتخاب یک ماگ مسافرتی مناسب برای خود هستید، پیشنهاد میکنیم حتما آمارها و نتایج بیش از 40 مدل تست شده تراول ماگ را از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

بهترین تراول ماگ

ماگ‌های سفری عایق‌بندی شده‌اند، نوشیدنی‌ها را گرم نگه می‌دارند و بدنه آنها گرما را انتقال نمی‌دهد. برخی از افراد برای عملکرد بهتر، یک ماگ دو عایقه را توصیه می‌کنند. اگرچه ماگ‌های پلاستیکی در رنگ‌های مختلف وجود دارند، بسیاری از افراد به لیوانهای ساخته شده از استیل بیشتر توصیه میکنند. مدل‌های استیل ضد زنگ راحت‌تر تمیز می‌شوند و نوشیدنی‌ها را برای مدت طولانی‌تری گرم نگه می‌دارند. اگر تصمیم به انتخاب یک ماگ سفری پلاستیکی دارید، انتخاب یک لیوان با روکش استیل ضد زنگ انتخاب بهتری است. معمولا ماگ‌های پلاستیکی در گذر زمان کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند و ممکن است طعم نوشیدنی را خراب کنند. یکی از مفیدترین ویژگی‌های ماگ سفری طراحی پایه‌ای آن است.

تراول ماگ استارباکس کرم
تراول ماگ استارباکس اصل

فرق ماگ و تراول ماگ

برخلاف ماگ‌های معمولی، طراحی تراول ماگ ها به گونه ای است که به راحتی در جا لیوانی‌های خودرو قرار می‌گیرند. با این حال، برخی از افراد ماگ‌های بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند که در اکثر جا لیوانی‌ها جای نمی‌گیرند.اگر قصد خرید این نوع لیوان ها را دارید، لیوان های با کفی غیر لغزنده مناسبتر هستند، زیرا تعادل بالاتری در مکان های لغزنده دارند. برای انتخاب بهترین تراول ماگ اصل میتوانید از فروشگاه حضوری و اینترنتی تزگیفت سفارش خود را ثبت کنید تا علاوه بر ارسال سریع ، از ضمانت تزگیفت هم استفاده کنید.

تراول ماگ استیل
تراول ماگ استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *