وبلاگ

بهترین هدیه اولین قرار

مواردی که در انتخاب هدیه مناسب حتما باید رعایت شود

اگر به تازگی وارد رابطه شده‌اید و هنوز کمیت ، کیفیت و میزان خواسته های طرفین به طور کامل شفاف نشده است، به عنوان هدیه اولین قرار چه چیزی می‌خرید؟آیا برای انتخاب بهترین هدیه قرار اول برنامه ای دارید؟در صورتی که انتخاب اشتباهی داشته باشید بدون شک باعث بروز سوء تفاهمات خواهید شد و ممکن است به ادامه رابطه لطمه وارد کنید.پس تا انتهای این مقاله با ما باشید تا از اشتباهات ناخواسته که ممکن است از خرید اشتباه یک کادو برای هدیه قرار اول پرهیز نمایید.

هدیه اولین قرار

اولین نکته در خرید بهترین هدیه قرار اول این است که مدت زمان رابطه توجه داشته باشید. هزینه هدیه شما باید متناسب با زمان رابطه شما باشد. اگر شخص را به خوبی نمی‌شناسید و از ارسال پیام نادرست می‌ترسید،ممکن است که هدیه شما بیش از حد غیرشخصی باشد .باید از خرید یک هدیه عاشقانه به شدت پرهیز کنید. اگر شخص را تا حدی می‌شناسید و کمی از علایق او می‌دانید، می‌توانید برای شروع و برای قرار اول هدیه معنادارتری را خریداری کنید.اما همچنین نباید هدیه شما پیام اشتباهی را ارسال کند. برای مثال، برخی از خانم ها با یک هدیه، از کسی که هنوز او را شریک زندگی خود نمی‌دانند، کاملاً ناامید ‌می‌شوند. همین طور یک آقا ممکن است با هدیه یک خانم که به تازگی با او آشنا شد، احساس خوبی نکند.

روانشناسی هدیه قرار اول

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا می‌خواهید یا نمی‌خواهید برخی هدایای خاص را به دوست یا شریک احتمالی خود بدهید؟

محققان به بررسی میزانی پرداخته‌اند که یک هدیه عاشقانه ، رمانتیک و خاص، به نوعی شخصیت اهداکننده را منعکس می‌کند و وابستگی هدیه دهنده در رابطه با نوع کادو مرتبط است. آنها دریافتند که سطح وابستگی هدیه دهنده به طور مثبت با نوع هدیه و میزان شخصی و رمانتیک بودن هدیه‌ای که او می‌دهد در ارتباط است، اما معمولا تاثیر منفی در میزان وابستگی گیرنده، در اوایل رابطه دارد. آنها همچنین تأثیر وابستگی متقابل را تشخیص دادند و مشاهده کردند که انتخاب عاقلانه هدیه در هر مرحله از رابطه باعث پیشرفت و محکم‌تر شدن رابطه می‌شود.

پس اگر به فکر ادامه رابطه با فرد مورد نظر هستید، پس انتخاب آگاهانه و عاقلانه کادو برای قرار اول بسیار حائز اهمیت است.

هدیه اولین قرار - بهترین هدیه قرار اول

هدیه مناسب برای قرار اول

گاهی اوقات صحبت در مورد کاری آسان‌تر از انجام آن است؛ زیرا تشخیص دقیق ویژگی‌های شخصیتی افراد دشوار است. اغلب انتخاب هدایایی که با علایق رمانتیک خودمان مطابقت دارند، بسیار آسان‌تر است. این کار بدون شک در اوایل رابطه‌ای که هر دو طرف هنوز همدیگر را به خوبی نمی‌شناسند دشوار است.

در حالی که یک شریک کمتر وابسته،ممکن است بر یک هدیه شخصی تأکید کند. به خاطر سپردن این اصل می تواند به ما کمک کند از دادن هدیه ای که در برخی موقعیت ها نزدیکتر از حد مناسب است جلوگیری کنیم. در مراحل اولیه یک رابطه، بلیط‌های بازی یا سینما انتخاب بهتری نسبت به مسافرت دو روزه و اقامت در یک هتل یا حتی بلیط دو نفره هواپیماست.

بهترین هدیه قرار اول

نکات مهم درانتخاب هدیه قرار اول

  • هدیه اغلب منعکس کننده شخصیت هدیه دهنده است .هدیه مناسب برای قرار اول هدیه ای است که بیشتر متفکرانه و منطقی باشد تا احساسی یا تجربی.
  • هدیه دادن مطابق با سلیقه فرد گیرنده، به احتمال زیاد باعث پیشرفت روابط دوستانه می‌شود. ولی این موضوع بعد از شناخت نسبی از مخاطب صورت میگیرد پس مراقبت زیادی نیاز دارد.
  • سطح وابستگی در رابطه، به طور مثبتی با سازگاری بیشتر بین شخصیت گیرنده و نوع هدیه مرتبط است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا بهترین و جدیدترین هدیه ها را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *